Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 11:43:39 +0300

Tere!

Mulgi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/18627 
aadressile Viljandi maakond, Mulgi vald, Mõisaküla linn, 55 Mõisaküla tee 
T1// Kivi tn 12b// Kivi tänav// Pärnu tn 24// 25// 26// 28// 29// 39 
(kaugküttetrass) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Trass läbib riigiteed - 55 Mõisaküla tee T1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27059156>  (menetlus nr: 
442395), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mulgi Vallavalitsus) või menetleja (STEN-MAIKEL UDRAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister